Facebook Pixel
Nu aveti niciun produs in cosul dvs.
Search

Intrebari Frecvente

  • Care este termenul de livrare al marfurilor comandate?

    Importurile de tapet se fac regulat, de 2 ori pe luna, prima data in data de 15 (sau 16,17 daca este weekend) si a doua oara in data de 30 (sau 29 sau 31 daca este weekend).
    Tapeturile importate in data de 15 ajung la noi in 5 zile lucratoare (in 20 ale lunii) iar la dumneavoastra a doua zi dupa ce societatea nostra receptioneaza marfa (exista si exceptii cand marfa livrata prin curierat nu ajunge a doua zi la client).
    Tapeturile importate in data de 30 ajung la noi in 5 zile lucratoare (in 5 ale lunii urmatoare) iar la dumneavoastra a doua zi dupa ce societatea nostra receptioneaza marfa (exista si exceptii cand marfa livrata prin curierat nu ajunge a doua zi la client).
    Pentru a prinde una din aceste incarcari este nevoie ca dumneavoastra sa fi reusit sa efectuati plata produselor comandate, respectiv banii sa fi ajuns in conturile societatii noastre pana in data de 13 respectiv 28 ale lunii.
  • Cum se poate plati pentru marfa comandata?

    In acest moment posibilitatile de plata sunt urmatoarele :

    • - Ordin de plata – transfer de bani din contul clientului in contul societatii noastre (banii ajung in contul societatii noastre in maxim 3 zile de la data efectuarii transferului).
    • - Plata la ghiseul bancii – depunerea banilor in contul societatii noastre direct la ghiseul bancii (banii ajung instant in contul societatii noastre)
    • - Plata ramburs – plata la firma de curierat cand aceasta aduce marfa, valabila doar pentru comenzile referitoare la marfa din stoc!
  • Cum putem primi mai repede marfa comandata?

    Daca dumneavoastra nu puteti astepta importurile regulate (din 15 si 30 ale lunii), se poate organiza transport cu avionul special pentru dumneavoastra !
    In acest caz va trebui sa achitati un cost suplimentar de 11 euro + TVA pentru fiecare kilogram de marfa comandata, iar marfa vine in 3 zile lucratoare din momentul in care banii sunt in contul societatii noastre.
  • Cat costa transportul marfurilor comandate?

    Marfurile comandate va sunt expediate cu firme de curierat, iar dumneavoastra beneficiati de urmatoarele tarife:

    •  Contravaloare marfa comandata < 200 ron – taxa transport – 15 ron -
    • Contravaloare marfa comandata > 200 ron – taxa transport – gratuit 

    Pentru transportul in afara localitatilor mari pot aparea costuri suplimentare care variaza in functie de firma de curierat, zona si distanta de parcurs! In acest caz va rugam sa ne contactati pentru a gasi cea mai buna solutie pentru dumneavoastra!

  • Ne puteti recomanda designeri sau arhitecti care sa ne poata oferi solutii de amenajare?

    Societatea noastra va pune in contact cu designeri si arhitecti in sectiunea Design Caffe a site-ului nostru.
    Acolo va puteti cunoaste mai bine cu acestia si puteti apela la serviciile lor.
  • Cum pot fi sigur ca ati primit comanda mea?

    Daca dumneavoastra ati urmat pasii corecti si ati finalizat comanda, imediat veti primi pe adresa de email specificata o notificare in acest sens.
  • Ce se intampla daca produsul comandat de mine nu se mai fabrica?

    Daca produsul comandat de dumneavoastra nu se mai fabrica veti primi o notificare In acest sens, iar dumneavoastra va puteti orienta catre alte produse sau puteti opta pentru returnarea banilor si a comisioanelor bancare aferente.
  • Ce se intampla daca produsul comandat nu se afla pe stoc la fabrica?

    Daca produsul comandat de dumneavoastra nu se afla pe stoc la fabrica veti primi o notificare in care va fi precizata data la care acesta va reintra in stoc si termenul de livrare. Puteti alege sa asteptati pana la data specificata, sa va reorientati catre alte produse sau sa cereti returnarea banilor impreuna cu comisioanele bancare aferente.
  • Ce se intampla daca produsul primit prezinta deteriorari cauzate de transportul in conditii neadecvate?

    Pentru a evita situatii neplacute va rugam ca, inainte de a semna de primirea coletului, sa verificati integritatea acestuia, iar daca acesta prezinta deteriorari din cauza transportului neadecvat sa refuzati primirea acestuia.
    In acest caz va rugam sa ne contactati de urgenta la unul din numerele de telefon din sectiunea Contact !
    Se va intocmi un proces verbal de constatare a deteriorarilor suferite in dublu exemplar, unul pentru dumneavoastra iar celalalt pentru firma de transport vinovata.
    In acest caz societatea noastra va va informa asupra unei noi date la care produsele va pot fi livrate iar dumneavoastra puteti alege sa asteptati sau sa cereti returnarea banilor impreuna cu comisioanele bancare aferente.
  • Ce se intampla daca produsul primit prezinta defecte de fabricatie?

    Daca produsul primit prezinta defecte vizibile de fabricatie va rugam sa faceti o poza doveditoare in acest sens iar noi va garantam schimbarea gratuita a acelui produs cu ocazia urmatorului import! Returnarea produsului defect se face pe cheltuiala societatii noastre!
  • Am primit marfa comandata dar nu ma descurc cu montajul! Ma puteti ajuta?

    Societatea noastra poate asigura montajul produselor achizitionate de la noi contra cost in Cluj-Napoca si in tara, evident cu acoperirea costurilor suplimentare de transport si cazare.